فروش انواع استند،پاپ اپ استند،میز کانتر،لایت باکس،رول اپ

نیو استند، کانون تبلیغاتی، طراحی تابلو، طراحی بیلبورد، سازه نمایشگاهی


    طراحی بیلبورد و تابلو های تبلیغاتی           Billboard Design


یکی از ابزارهای تبلیغاتی بیلبوردها یا همان تابلوهای بزرگ تبلیغاتی موجود در شهرهای بزرگ بوده که اکثر افراد روزانه چندین و چندبار به صورت خودآگاه و یا ناخودآگاه این تابلو های بزرگ تبلیغاتی را مشاهده می نمایند. آنچه که هنر یک طراح می باشد این است که همین نگاه های خودآگاه و یا ناخودآگاه مردم را که به یک رفتار عادی بدل شده را به نوعی جلب نموده و با ایجاد لحظه ای تعجب یا ابهام در ذهن مخاطب نام کالا یا برند مورد نظر را به فرد مشاهده کننده تلقین نمایند.

اصول طراحی بیلبورد
طراحی بیلبورد با طراحی سایر انواع تبلیغات کاملا متفاوت بوده و شیوه و نکات مخصوص به خود را دارد.در طراحی بیلبورد به اولین نکته ای که باید توجه شود مدت زمانی است که یک تابلو در مقابل چشم مخاطب قرار می گیرد که به طور معمول تابلو حدود ۷ ثانیه است. این مدت زمانی است که شما فرصت دارید توجه مخاطب را به سمت خود جلب نمایید ، پیام خود را انتقال دهید ، نام و مشخصات خود را برای او بیان کنید و در نهایت پس از عبور از کنار تابلوی شما در ضمیر او نقشی بر جای بگذارید.

عوامل موثر در طراحی بیلبورد
۱- نوشته ها: با توجه به مدت زمان رویت یک تابلو بهتر است تاحد امکان از کلمات کمتر استفاده کنید.مطالب روی بیلبورد می تواند شامل نام تجاری شرکت، اطلاعات مربوط به آدرس و یا شماره تلفن یا وب سایت اختصاصی واطلاعات کوتاه و مفید در مورد کالا یا خدمات ارائه شده باشد.نکته مهم این است که هر چقدر سرعت اتومبیل ها در بزرگراه محل نصب تابلو بیشتر باشد اندازه ی نوشته ها هم باید بزرگتر شود.

۲- تصاویر: برای طراحی تصاویر گرافیکی در بیلبوردها چند روش وجود دارد:
- طراحی تصاویر گرافیکی به بزرگی تابلو تا به سادگی قابل رویت باشد.
- استفاده ازاشکال سه بعدی
- ادامه دادن قسمتی از طرح در خارج از کادر تابلو هر یک از این موارد در جای خود جذاب است و زیبایی خاصی به تابلو می دهد. این که
شما دوست دارید از چه نوع گرافیکی در تابلوی خود استفاده نمایید تفاوتی ندارد،البته توجه داشته باشید که ابعاد تصاویر به اندازه کافی بزرگ باشد تا توسط رانندگانی که از فاصله زیاد با سرعت بالا از کنار تابلو می گذرند قابل رویت باشد.

۳- رنگ ها : رنگهای استفاده شده بر روی بیل بورد باید با دقت و توجه انتخاب شود چرا که هر رنگی مفهوم خاص خود را دارد و حالت خاصی را القا می کند.همچنین همه ی رنگ ها در تبلیغ بیلبوردی قابل استفاده نیستند.
مهمترین نکته در استفاده از رنگ ها تفاوت کنتراست رنگهای استفاده شده می باشد . برای مثال مشکی- زرد و یا قرمز- زرد یا سفید - قرمز مناسب هستند. اگر در زمینه ی تابلو از رنگ تیره استفاده می شود ،نوشته ها باید با رنگ روشن نوشته شوند تا وقتی بیننده با سرعت بالا از کنار تابلو عبور می کند به راحتی بتواند آن را بخواند. گروه طراحی نیو استند با استفاده از خلاقیت در طراحی بیلبورد به شما کمک می کنند تا علاوه بر جلب توجه مخاطب در مدت زمان کوتاه، تبلیغ خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید و تا مدت ها در ذهن باقی بمانید.

شرکت تبلیغاتی نیو استند ارائه کلیه سازه های نمایشگاهی پرتابل از قبیل پاپ اپ استند نمایشگاهی ، میز کانتر نمایشگاهی ،لایت باکس تبلیغاتی در ابعاد مختلف کاتالوگ استند پلکسی و کاتالوگ استند تاشو
میز کانتر تاجدار ، مینی کانتر ، استند قابل تغییر سایز، پوستر استند،ساخت لایت باکس گردان و ،طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، لایت باکس دو وجهی
ساخت غرفه با اسپیس فریم ،راه بند طراحی و چاپ کاتالوگ ،طراحی و چاپ بروشور،فولدر

نیو استند اماده ارائه مشاوره رایگان در کلیه امور چاپ،اگهی و تبلیغات نمایشگاهی است.
فروش انواع سازه های نمایشگاهی (انواع استند - پاپ آپ استند- رول اپ گردان و ثابت- میز کانتر نمایشگاهی - جا کاتالوگی –لایت باکس ...) طراحی وچاپ پلات و انواع لمینت