فروش انواع استند،پاپ اپ استند،میز کانتر،لایت باکس،رول اپ

طراحی مجله، طراحی کتاب، طراحی جلد، طراحی ژورنال، نیو استند، شرکت تبلیغاتی


    طراحی کتاب و مجله           Journal design


موفقیت تجاری یک کتاب عمدتا بسته به جلد آن کتاب دارد و هر چه جلد کتاب جذاب تر و زیبا تر باشد این موفقیت نیز بیشتر خواهد بود.
اگر به عنوان یک مولف به دنبال فروش بالای کتاب خود هستید باید حتما برای طراحی جلد کتاب خود از یک طراح مطمئن ، ماهر و خلاق کمک بگیرید.

دلایل اهمیت جلد کتاب
1- جلد یک کتاب پیام هایی در مورد این که کتاب مورد نظر در اصل حاوی چه چیزی است را به صورت بصری به مخاطب منتقل می کند. جلد کتاب حس هیجان را تحریک می کند و کمک می کند تا مخاطب موضوع کتاب را پیش بینی کند. در نهایت حس غرور و سرافرازی را در مولف نسبت به اثرش ایجاد می کند.

2- کتابی که در قفسه یک کتابخانه قرار دارد باید تنها در چند ثانیه نظر بیننده را به خود جلب کند. (با فرض این که شما یک نویسنده تازه کار هستید.) در قفسه کتابخانه، کتاب شما در حال رقابت با کتاب های دیگر است.تنها ابزار شما در این مرحله طراحی جلد کتاب است.

طراحی روی جلد
عنوان کتاب معمولا در نیمه بالایی کتاب جاگذاری می شود. فونت استفاده شده در عنوان کتاب بر اساس سلیقه ی طراح و با استفاده از موضوع کتاب انتخاب می شود. سوتیتر یا توضیح در مورد عنوان و موضوع کتاب معمولا در ادامه ی تیتر یا عنوان کتاب می آید و بهتر است در راستای عنوان باشد و مکمل آن. سوتیتر نباید به گونه ای چیده شود که از وضوح نمایش عنوان کتاب کاسته گردد. در هر حال باید در وهله ی اول، عنوان کتاب دیده شود و سوتیتر برای دادن توضیح در ادامه خوانده شود.
عنوان نویسنده یا گردآوری کننده یا مترجم کتاب با توجه به اهمیت عنوان کتاب در فاصله ای (باز سلیقه ای ) از عنوان کتاب چاپ میشود. فونت آن نیز باید از فونت عنوان کتاب و سوتیتر کوچکتر باشد. نام ناشر میتواند با آرم آن همراه شود و گاهی فقط آرم آن چاپ شود.
چاپ عنوان ناشر به این دلیل است که اگر کتاب در ویترین نمایش داده شد، مخاطب با دیدن روی جلد متوجه نام ناشر گردد. می توان رنگ روی جلد را یکدست با بقیه قسمت های کتاب در نظر گرفت و یا می توان روی جلد را کاملا مجزا از پشت آن طراحی کرد. استفاده از تصاویر و عکس بیشتر در کتابهای عمومی یا اصطلاحا public استفاده می شود و از اشکال و فرم ها می توان در طراحی جلد کتابهای غیر پابلیک استفادهنمود. اما در مجموع استفاده از تصویر در روی جلد کتاب به دلیل جلب نظر بیشتر خواننده ، توصیه می گردد. نکته مهم در طراحی روی جلد آنست که بهتر است المانهای موجود در روی جلد به سمت داخل کتاب سوق داده شوند و جهت دار باشند تا از نظر روانی خواننده به باز کردن کتاب و دیدن داخل کتاب ترغیب شود. گاهی طراحی جلد تنها به صورت نوشتاری یا تایپو گرام استفاده می شود و از عکس یا فرم در آن استفاده نمی شود. این نوع طراحی برای کتابهای مذهبی شاید بیشتر استفاده شود. اما برای کتابهای کودکان توصیه نمی شود.

طراحی پشت جلد پشت جلد جهت تبلیغات استفاده می گردد و سلیقه ای طراحی می شود. در ایران طراحی جلد کتاب معمولا یکدست انجام می شود. یعنی رنگ روی جلد و گاهی عناصر والمانهای آن تا پشت جلد امتداد می یابد. این موضوع به آن دلیل است که در هنگام تا زدن جلد در ایران دقت لازم انجام نمی گیرد و اگر طراحی و رنگ پشت یا عطف کتاب با بقیه ی جلد یکدست نباشد، صورت نا مرتب و زشتی ایجاد می گردد.
طراحان جلد کتاب ترجیح می دهند این غیر حرفه ای گری را در طراحی (مجزا نکردن عطف و پشت و روی جلد( انجام دهند تا آنکه جلد کتاب نامرتب تا خورد وتمام طراحی جلد را بهم بریزد! معمولا در ایران قیمت کتاب در پایین و وسط پشت جلد کتاب زده می شود و بهتر است نام ناشر نیز همچنان در پشت نیز چاپ گردد.
خلاصه ای از کتاب یا قسمت مهم کتاب و یا طرح سوالی از موضوع کتاب، می تواند انگیزه خرید و خواندن کتاب را فراهم آورد .

عطف کتاب مهمترین بخش جلد کتاب این قسمت است. اولین نگاه خواننده به کتاب و اولین لحظه ی تعامل کتاب با خواننده، عطف کتاب است. زیرا خواننده با دیدن این قسمت ترغیب به برداشتن آن از کتابخانه می شود.
اطلاعات نوشته شده در عطف کتاب شامل نام کتاب، عنوان نویسنده ، نام ناشر و تعدد چاپ باید کافی و وافی باشد تا خواننده بتواند در برداشتن آن تصمیم بگیرد. به ازای هر 100 صفحه کتاب ، باید 1 سانتی متر عطف کتاب در طراحی در نظر گرفته شود. البته این اندازه به گرم کاغذی که در چاپ صفحات کتاب استفاده می شود نیز بستگی دارد.
اگر عطف کتاب ارتباط لازم را با خواننده برقرار کند، در 90 درصد موارد، خواننده تصمیم به خواندن آن می گیرد. این آمار اهمیت بسیار زیاد عطف کتاب ( یعنی همان باریکه ی در ظاهر بی اهمیت جلد کتاب) را نشان می دهد. در اصول بین المللی طراحی جلد کتاب، عطف کتاب بیشترین انرژی را از طراح می گیرد و باید کاملا مجزا از کل جلد طراحی شود زیرا استراتژی ایجاد انگیزه در خواننده، این گونه می طلبد.
اما به دلیلی که در قسمت طراحی پشت جلد توضیح دادیم، در ایران عطف یکدست با کل جلد طراحی می شود تا اگر در هنگام تا زدن جلد، بی دقتی شد، کل طراحی از بین نرود!

اصول طراحی جلد کتاب
1- به دلیل اهمیت تاثیر دیدن یا اثر بخشی بصری در افزایش تقاضا ، طراحی جلد کتاب باید جذاب باشد.
2- علاوه بر جذاب بودن، طرح جلد کتاب باید بیانگر موضوع و محتوای آن باشد.
3- طراحی جلد پشتی کتاب نیز باید زیبا و جذاب باشد.چرا که برخی از افراد هنگام خرید یک کتاب به جلد پشت آن اهمیت بیشتری می دهند. همچنین هنگام خرید یک کتاب، خواننده اغلب به پشت آن نگاه می کند تا ایده و داستان کتاب را بفهمد.
4- در طراحی جلد به مضمون کتاب اهمیت دهید. اگر محتویات داخل کتاب فلسفی و جدی باشد، در نتیجه یک طراحی کمدی ایده مناسبی برای طراحی جلد این کتاب نخواهد بود.

شرکت تبلیغاتی نیو استند ارائه کلیه سازه های نمایشگاهی پرتابل از قبیل پاپ اپ استند نمایشگاهی ، میز کانتر نمایشگاهی ،لایت باکس تبلیغاتی در ابعاد مختلف کاتالوگ استند پلکسی و کاتالوگ استند تاشو
میز کانتر تاجدار ، مینی کانتر ، استند قابل تغییر سایز، پوستر استند،ساخت لایت باکس گردان و ،طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، لایت باکس دو وجهی
ساخت غرفه با اسپیس فریم ،راه بند طراحی و چاپ کاتالوگ ،طراحی و چاپ بروشور،فولدر

نیو استند اماده ارائه مشاوره رایگان در کلیه امور چاپ،اگهی و تبلیغات نمایشگاهی است.
فروش انواع سازه های نمایشگاهی (انواع استند - پاپ آپ استند- رول اپ گردان و ثابت- میز کانتر نمایشگاهی - جا کاتالوگی –لایت باکس ...) طراحی وچاپ پلات و انواع لمینت