فروش انواع استند،پاپ اپ استند،میز کانتر،لایت باکس،رول اپ

طراحی ست اداری، طراحی پاکت، طراحی سربرگ، طراحی اوراق اداری، نیو استند، تبلیغات نیو استند


    طراحی ست اوراق اداری           Official Stationery



ست اوراق اداری به مجموعه ای از کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک کمپانی یا سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد،گفته می شود.
. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است.
از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، به همین دلیل به آنها اصطلاحا "ست اوراق" گفته می شود.

ست اوراق اداری معمولا شامل موارد زیر می باشد :
* سربرگ (Letter head) جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی
* کارت ویزیتBusiness card) ) جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان
* پاکت نامه (Envelope) جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و…
* برگه یادداشت Note ) )جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید.
البته موارد دیگری نیز مانند فلش کارت ها، کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، فاکتور، فولدر یا پوشه و ... وجود دارد که در مجموعه اوراق اداری آورده می شوند، اما به دلیل عمومی نبودن آنها زیاد به آن ها پرداخته نمی گردد.

مزایای طراحی ست اداری

- مکاتبات حرفه ای و مناسب تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار هر شرکتی می تواند داشته باشد و طراحی حرفه ای ست اداری باعث افزایش این تاثیر در طرف مقابل می شود.بنابراین ست اداری مناسب یک سرمایه گذاری مطمئن در امر بازاریابی می باشد.

- ممکن است اولین برخورد یک مشتری با شما بواسطه سربرگ ، پاکت نامه و یا کارت ویزیت شما باشد و بدیهی است که اولین برداشت مشتری از شما بسیار مهم است.

- حتی اگر مشتریان قدیمی نیز دارید باز لازم است که ست اداری خود را با طراحی و چاپ ظریف و قدرتمند انتخاب نمایید چرا که داشتن ست اداری با ظاهری منسجم و زیبا ،هویت شرکت شما را در ذهن مشتریان و دوستانتان ثبات می بخشد. اصول طراحی ست اوراق اداری طراحی اوراق نوعی صفحه آرایی محسوب می شود که بایستی مجموعه عناصر تشکیل دهنده آن در یک ترکیب بندی پرجاذبه گرد هم جمع شوند. تیتر، آرم، مطلب، تصویر و نشان ها و علائم دیگر باید هرکدام در جای خود قرار گرفته و ایفای نقش کنند تا موضوع و یا کالای معرفی شده به سرعت و به خوبی شناخته شود. اوراق اداری باید دارای مشخصات زیر باشد:

- جذابیت (در بین طرح ها، رنگ ها، نوشته ها، سریعا خودنمایی کند.)
- مطالب آن خوانا و سریع الانتقال باشد.
- عنوان یا تیتر آن جاذبه لازم را برای پیگیری دیگر اطلاعات داشته باشد.
- موضوع آن به سادگی فهمیده شود.

شرکت تبلیغاتی نیو استند ارائه کلیه سازه های نمایشگاهی پرتابل از قبیل پاپ اپ استند نمایشگاهی ، میز کانتر نمایشگاهی ،لایت باکس تبلیغاتی در ابعاد مختلف کاتالوگ استند پلکسی و کاتالوگ استند تاشو
میز کانتر تاجدار ، مینی کانتر ، استند قابل تغییر سایز، پوستر استند،ساخت لایت باکس گردان و ،طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، لایت باکس دو وجهی
ساخت غرفه با اسپیس فریم ،راه بند طراحی و چاپ کاتالوگ ،طراحی و چاپ بروشور،فولدر

نیو استند اماده ارائه مشاوره رایگان در کلیه امور چاپ،اگهی و تبلیغات نمایشگاهی است.
فروش انواع سازه های نمایشگاهی (انواع استند - پاپ آپ استند- رول اپ گردان و ثابت- میز کانتر نمایشگاهی - جا کاتالوگی –لایت باکس ...) طراحی وچاپ پلات و انواع لمینت